my heart is in my throat; i'm counting on high hope to get me over you

 
Är så trött. Dessutom är min rygg fucked, antar att jag visst gjorde "illa mig" när jag ramlade av i leran (hahah still funny tho). Hade så satans ont igår att det inte blev någon ridning, kunde knappt andas efter att ha mockat så var bara hem och knapra voltaren. Idag blev det ridning dock, och ryggen höll (tills jag mockade och fixa mat, vatten osv). Blev ett pass på banan i mörkret, hade fokus på att han skulle gå fram i skritten. Efter att det målet var avklarat var han galet fin resten av passet och trampade och sprang på ordentligt. För jävligt pigg i galoppen dock, hopphumör utan hinder pigg alltså. Knäppa ponny som tycker att det är roligare att sätta sig på ändan och vända snävare än vad jag bad om för att han kan och sedan dra iväg ut på spåret igen haha! Fin var han iallafall, och svettig. Själv så ser jag ikapp the originals och ska sova tidigt inför en vecka av jobb. HAH har varit ledig en vecka typ och inte gjort nått, nu är min själ trött och sliten och det blir vila först på fredag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0