right now, i wish i could hear you say; i drink too much, and i smoke too much dutch'

 
Ännu en jobb söndag. Känns dock som om jag jobbar alla söndagar, vilket nu när jag tänker efter är rätt sant. Annars har jag inte gjort särskilt mycket, känner mig småförkyld och är sugen på att lägga mig. Vädret suger och det har öst ner med regn hela eftermiddagen, hur kan det skifta så mycket bara på en natt?? Var ju soligt och varmt igår ju?? Himla udda. Sådanna dagar man vill annonsera ut: "Sökes! Någon som vill ta hand om min tjocka ponny som lider av personlighetsskiftningar och en släng adhd?? Hjälp behöves endast vid höstens regningar och leriga dagar när jag är för lat och fryser"

Kommentarer
Postat av: Rihanna Sweden

Om du är ett fan av Rihanna, rekommenderar jag att besöka den här bloggen. Här du får se kändisen på röda mattan, skapandet av musik, plåtningar, intervjuer och mycket mer! ❤

2014-10-12 @ 20:39:13
URL: http://rihannas.blogg.se
Postat av: Tilde

Haha, känner igen mig enormt där på slutet. Man ska inte ha häst dessa dagar xD

Svar: haha nej haha hemskt men sant!
Josäfin Andersson

2014-10-12 @ 20:41:36
URL: http://tiildew.webblogg.se
Postat av: Josefine Pehrson

Hahaha fett jävla sant. Har också lust att göra en sån annons ibland........ HEHE

Svar: HAHAHA så hemsktmen sant
Josäfin Andersson

2014-10-14 @ 15:05:56
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0