so if we're gonna feel alive then let's feel it now

äntligen mat!!
skeptisk javiera som ska äta kräftor för första gången
the gang, minus javi som åkte hem & anti som sover
 
Hej allihopa!! Nu har jag återuppstått efter löjligt lite sömn och några timmars jobb. Jag & Loviisa styrde upp en kräftskiva igår med några tjejer från f.d klassen! Sedan blev vi joinade av några andra nötter och hade en awsome kväll som kan ha slutat något för sent. Eller tja, jag tvingade migsjälv till sängen innan den ens slutat och sedan vinkade jag till mina vänner som fortfarande sov när jag pallrade mig upp till jobbet. Japp. Nej men vi åt kräftor och två pajer + sallad som jag och Loviisa kokat ihop. Sedan blev det drinkar, prat om livet, högt sjungande till maskinen och när vindarna viskar mitt namn och Ronja hämtade donken. En galet bra kväll helt enkelt, har så fina vänner!

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Mysigt det såg ut :D

Svar: tack :D
Josäfin Andersson

2014-10-19 @ 17:52:41
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0