and you don't feel so lucky, but I've seen so many things in you.

 
Efter att ha fått planera om dagen efter ett oväntat veterniär besök så mötte jag upp Elin & Michelle. Jag & Michelle skulle skriva ut bilder (har nu 138 bilder som ska upp på garderoben!!) och sedan tog vi en lunch. Och sedan tog vi frozen yoghurt. Beach 2015 it is liksom. Aldrig vila. Köpte även ny hårfärg, blir orange / koppar färgad ombre den här gången, och ett nytt album att sätta in 2013 bilderna i eftersom mitt andra album blivit fullt. Har fått frågor om att göra en videos på mina garderober / bilder, så en vlogg när de blivit klara?? Vad säger ni?? Aja, nu ska jag återgå i arbete och klippa och "klistra" (häftmassa??) upp de nya bilderna och dra en repa förbi stallet för att ge kvälldosen med ögonsalva. Det ena är klart roligare än det andra dock, lill ponnyn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0