bästa med hösten: getingarna försvinner och tv-serierna börjar igen

Supernatural - 7:de oktober, pls hurry the fuck up!!
Awkward - 23 september
American Horror Story; freak show - startar 8:onde oktober, gissa hur taggad jag är?? 
Arrow - 8 oktober
Faking it - 23 september, trots sitt hemska avslut får den en andra chans.
New Girl - 16 september
Vampire Diaries - 2 oktober, får se om jag ens orkar kolla tho.
Grimm - 24 oktober
The big bang theory - 22 september
The flash - premiär 7 oktober
 
Så, dessa är de enda serierna som kommer att gå i höst som jag planerar att följa i höst. Känns som världens minsta lista?? Alla mina serier börjar gå mot sina slut / stängs ner?? Som the carrie diaries?? KOM IGEN DEN VAR SÅ BRA?? Dessutom har misfits & suburgatory lagts ned. Och Gossip Girl. (okej det var ett bra tag sen men den är fortfarande saknad). The flash är dock något helt nytt, ska bli spännande!! Arrow har ju fått en kind of spinn off (och massor av hunkar som jaoinat casten denna säsong!!) som jag tror kommer bli spännande att följa! Dock måste jag nästan säga att jag längtar mer efter vintern då ALLA favoriterna går!! Shameless, orphan black, game of thrones??!?!?! (minus teen wolf eftersom att den bara fick en vanlig säsong iår då, förra vinterna var magisk). Pretty Little Liars går ju också under somma/vinter men just nu ser jag den bara för att för att inget bättre går. Väntar dessutom på att få veta om in the flesh & my mad fat diary får varsin tredje säsong (kommer gråta om de inte får det). Hur som, vilka serier planerar ni att se och vilka är ni mest taggade över?? 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Typ de flesta som du skrev haha!
Alltså bästa med hösten är verkligen alla serier!! <3

Svar: SANT! (och mysiga tjocktröjor / varm choklad hehe)
Josäfin Andersson

2014-09-09 @ 11:55:21
URL: http://overklighet.blogspot.com
Postat av: amanda

Älskar hösten och alla serier <3

alla du skrev minus 1, 3 och 9. Sedan så är det grey's anatomy, agents of S.H.I.E.L.D, chicago PD, chicago fire och the originals :D

Första avsnittet av the flash finns ute på primwire föresten. Någon måste läckt förhandstitten eller något :>

Svar: åh juste, måste ta upp agents of S.H.I.E.L.D igen! Pausade på den också!
Josäfin Andersson

2014-09-09 @ 14:56:13
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: my

Längtar tills Supernatural!!!!!!!!!

Svar: SÅ FKN EPIC
Josäfin Andersson

2014-09-09 @ 18:31:53
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Alice

Awkward, Faking it, The Vampire Diaries, The Originals och The Walking Dead + ska också se klart säsong 2 av Orange is the new black och se hela säsong 4 av Game of Thrones. Ska jag vara helt ärlig är jag mest taggad på de serierna jag kollar ikapp just nu Orange is the new black och Game of Thrones, men av de som börjar igen är det nog The Originals. Hela hösten längtar jag oftast bara till oktober, för de de flesta serierna börjar då :D

Svar: Åh OITNB och GoT är både as bra serier!!
Josäfin Andersson

2014-09-09 @ 20:48:52
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se
Postat av: Hanna

Awkward och Faking it!:)

2014-09-10 @ 18:02:53
Postat av: Sofia Krantz

ÄR SÅ STÖRT EXCITED TILL SUPERNATURAL SÄSONG 10 OCH SEN AHS SÅKLART! Ååååååååh.

Svar: JAAA TROR SÄSONG 10 KOMMER VARA EPIC!!
Josäfin Andersson

2014-09-10 @ 19:07:00
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0