don't waste you're time, we've heard it all before.

 
Kastar upp en kamera-selfie ifrån igår. Nu är jag hemma! Och vad besviken jag är. Förväntade mig typ höst, minusgrader och typ snö så är det så gott som sommar här också. Attans också haha. Skönt att vara hemma iallfall, har varit uppe och pussat på ponnyn (som absolut inte var glad att se mig när han upptäckte att jag inte skulle ge honom kvällsmat) och ska snart se teen wolf!! (såg det inte igår med flit, mycket bättre att göra det hemma!). Ska redigera massor av bilder bara (känns som om jag varit på två resor typ ju) (alltså en med mina vänner och en med mamma & pappa + deras vänner) och sen är det teen wolf time, längtar redan!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0