i woke up today.that was my first mistake. would've been better off in the middle of a dream

 
Okej, så idag har jag käkat pasta och bacon tillsammans med awkward och faking it - prefekt start på dagen. Sedan följde klipp och klistrande av gamla bilder som ska ner i mitt awsome-album som nu är färdigt för iår plus inspelande av en enkel vlogg som borde komma upp imorgon (kanske ikväll om jag hinner redigera). Sedan en tur till Amigo för att ge andra dosen av ögonsalvan. Sedan hade jag tänkt göra lite övningar på banan eftersom att han tycker att det är så tråkigt att bara gå ut och gå men han tjurade typ ihop efter att jag sa att han inte fick stå och äta på gräset i kanten av paddocken. Försökte mig på enklare övningar och se vad han vill men han var bara arg, fick inte mycket ut av något så bestämde mig för att lämna honom ifred istället. Sedan fotografering med Erika & Victor! Erika ska skicka iväg lite bilder på honom till autionen som hon åkte iväg och köpte honom från så vi plåtade lite bilder när de travade och galopperade fram och tillbaka på en grusväg och sedan stannade jag och tog några bilder när hon joggade av på banan. Resten av kvällen lär bli lugn, sedan har jag en till ledig dag och sedan är det jobb hela helgen. 

Kommentarer
Postat av: Juli

Vilka oerhört vackra bilder!

Svar: TACK :D
Josäfin Andersson

2014-09-24 @ 20:23:38
URL: http://beaochjag.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh så fin häst!

Svar: Visst är han snygg??!!! :DD
Josäfin Andersson

2014-09-24 @ 21:39:47
URL: http://skogsrusset.se
Postat av: e m i l i a l a r s s o n

Åh vad underbara bilder!!! Du är så sjukt duktig på att fota & redigera!!

Svar: åh tack!! :'DD
Josäfin Andersson

2014-09-25 @ 22:07:30
URL: http://emilialarssonnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0