in this life, it's OK to cry, sometimes.

 
Åh imorgon ska jag äntligen få skriva ut nya bilder!! Ni som följt med ett bra tag vet att jag varje höst skriver ut bilder från året som gått. Sedan åker "2013" bilderna ner i mitt awsome-album och "2014" bilderna åker upp på garderoberna i mitt rum! Sitter typ och skrattar för mig själv när jag kollar igenom och plockar ut bilder, har sååå många fina minnen bland alla dessa! Bilden ovan är opublicerad här från i våras när vi åkte till stockholm för att gå på rave skriva! På bilden har vi alltså den krigsmålade prinsessan Josäfin i space-hamster tröja, Frida i mega-kort byxdress med färgglada djur samt Ed-sheeran citerat på nyckelbenen i lysande grön färg, Caspian & Robert i money-leggins och awesome linnen och Caspians syster med bodypaint mönster överallt! Bilden är fotad av Elin (http://elinlundman.blogg.se/)! Så himla roligt år och så himla mycket roliga bilder som ska ut; nyår, stundenten, alla skivor, bråvalla, spanien resorna och allt annat roligt som året hade att erbjuda! 

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilken cool tröja du har på dig på bilden! Allt bra med dig annars? :)

Svar: TACK! it's epic :DD
- yess! Allt är fin fint med mig!
Josäfin Andersson

2014-09-18 @ 15:00:54
URL: http://mividadejulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0