yesterday, i gave my heart away, by the middle of the day,

TACO NIGHT så satans gott
 
 thorins, eating tacos like beasts. eller ja, en av dem gör det.
 
 ronja.
 
 thea bakade daim och kola paj. så gott att jag tryckte i mig alldeles för mycket. sen mådde jag illa. #sockerchock
 
 martin arrived!!
 
 skräckfilm = dessa nötter sitter med varsina gosedjur och är svinrädda
 
 episka popcorn skålar. 
 
Igår kväll styrde vi upp en taco-night kombinerat med en skräckfilms kväll!! Dock så blev det bara en skräckfilm, the conjuring igen. Vi ville se the woman in black också men hälften av gänget vägrade (för rädda, bör nämnad att vi hade fyra pers bakom kuddar och en satt bortvänd i hörnet och streamade friends), så vi såg magic mike istället (martin insisterade). Och konsumerade massor av popcorn, chips, läsk, paj och mitt försök till peanut butter cups haha! Rätt sent lyckades det bli ändå, nu ska jag till jobbet och är så sjukt galet trött och förkyld(??). Men men, chash is king, u better work bitch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0