you say you think i'm a square, don't like the clothes that i wear. you know i really don't care.

 
Okej, så hade fetaste huvudvärken igår och senare på kvällen fick min mage för sig att få en stroke och krampa i någon timme. Mindre nice. Resulterade i att jag mestadelt låg i sängen hela dagen och såg serier, förutom en tur till stallet med Andrea. Har nu sett klart suits och börjat på två nya serier, Red Band Society (tips från Fanny) och Finding Carter (som Sara tipsat om). RBS har bara två avsnitt ute och kommer ut varje torsdag - så bra serie!! Helt kär efter bara två avsnitt. FC är en hel säsong ute och jag är efter två avsnitt fast där också. Lägger nog snart upp serie-tips inlägg om båda serierna. I övrigt så plåtade jag och Andrea lite bilder på varandra innan vi red iväg som kommer upp under dagen. 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Vilken fin bild! Förresten brukar du göra headers till andra?

Svar: TACK :D- Jag säljer headers ibland! :)
Josäfin Andersson

2014-09-30 @ 12:39:05
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0