you're gonna smile sometimes, your worlds will collide.

 
Hej och hå, nu är jag tillbaka igen haha. Fick rycka in och jobba igår och har idag äntligen tagit mig en rejäl sovmorgon. Slutade dock fyra istället för klockan sex och han åka förbi Amigo och ge honom ögonsalva och tvätta ögonen innan jag åkte hem. Vi hade sedan en gammal stallkompis över på middag och sedan drog jag iväg för att hänga med mina girls. Vi pratade massor av skit och spelade ett "det här borde du veta" spel som man räknade i minuspoäng när man svarade fel. Måste dock ha missuppfattat spelet och trodde att man skulle komma först till 100 minus poäng. Aja, i min värld vann jag ju, säger vi. Hade sedan lovat Poyo att hämta henne från en fest och kom hem mitt i natten till ett internet som inte funkade - och jag var alldeles för trött för att fixa det. Och det tar oss hit - för nu har jag vaknat, sett två avnitt av suits, ätit kladdkaka från igår till fukost och gosat med Tindra. #lördagsmorgon ♥ det enda som saknades är fan ett nytt avsnitt av carrie diaries.

Kommentarer
Postat av: Sarah

De e så himla skönt me sovmorron :)

Svar: JAAA SÅ UNDERBART!
Josäfin Andersson

2014-09-20 @ 15:24:11
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0