a l e s s o

 
Så vi var på Alesso. Tog tåget in till stockholm, käkade på nå mysigt ställe, drack goda drinkar och vin innan vi rullade mot globen. Stoppa BH:n full av jäger och sen drog vi in! Taggade bilder med #halebopalesso och fick dem utskriva på deras vägg, tog en cider och shotta jäger och sen dansade vi no stop i två timmar sträck. Sen vann jag en ny telefon med halebop, hur sjukt?? Nyaste samsungen, fick telefonjäveln rätt i handen?? Fy fan va nice!Sen var planen utgång men alla var döda, hade mördade fötter och tappade gnistan efter en timmes köande till garderoben. Då var vi fast i stockholm medan det regnde och nästa tåg skulle gå om 5 timmar. Slutade med att Anti var en hjälte och kom och hämtade oss, kvällens best friend award helt klart!! Vaknade idag och kände mig sjukt utvilad, har värkande fötter och knän och åt pizza. Vloggade hela kvällen så ska försöka fixa ihop något roligt haha. Ses sålänge!

Kommentarer
Postat av: Bea

Åh så kul!!

Svar: TACK :D:D
Josäfin

2015-04-26 @ 17:18:38
URL: http://bertakarlsson.forme.se/
Postat av: my

Assså jag DÖÖÖÖÖÖR!!! Själv har jag väntat på att h*lvetes halebop ska sluta fabbla med mina papper så jag kan köpa en ny mobil.. Har väntat i snart en månad men dom strular bara till de...

Svar: åh dryyyygt D: D:
Josäfin

2015-04-26 @ 21:02:56
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Amanda & ridtravaren Lilleman

wow! awsome!

Svar: VERKLIGEN :D
Josäfin

2015-04-26 @ 22:30:58
URL: http://bagheeraomalley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0