i'm hopelessly hopeful, that you're just hopeless enough

 
Busade med Amigo idag på morgonen (blev dumpad i stallet klockan 7!? SJU!!! PÅ MIN LEDIGA DAG). Longerade över bommar och en tre-studs och sedan fick han springa lite löst. Lite bus-humör var han allt på aka jag totalkutar bredvid honom och sen stannar och hoppar och då vänder han upp i en bockserie som på översta bilden! Är dock fortfarande sjuk så pallade inte springa särskilt mycket. Aja, lite fick han röra sig och hoppa studs var kul (även fast han inte direkt är någon stjärna på det, klantarslet). Sen kom tandläkaren och raspade lite tänder. Han hade lite märken på några av tänderna, "Mamma, det är ditt fel!!". Haha, skämt åsido men är ju bara hon som har bett när hon rider ut. Dock förstår jag eftersom att man tar i tyglarna på automatik när han får sina ryck och drar iväg eller hoppar ut framför bilar osv. Nu rider hon på hackamoret dock! Och nu ska jag käka och bädda ner mig i sängen med serier och sova bort denna jävla förkylning.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

så fin <3 kram

Svar: Tack :D
Josäfin

2015-04-16 @ 20:01:57
URL: http://nathalietegelstam.com/
Postat av: sarah

Fin häst :)

Svar: Tack :D
Josäfin

2015-04-16 @ 22:41:45
URL: http://klarahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0