tell me you'd like boys like me better in the dark lying on top of you?

 
Oj vilken dedikerad och små mysig söndag! Började med en sovmorgon (herregud vad skönt) och sedan rullade jag ner till ICA och köpte hem jordgubbar som jag blandade med turkisk yoghurt och lite honung till frukost. Dagen fortsatte sedan med att vi åkte iväg och var trogna fotbollsupportrar hela eftermiddagen. Kom hem och åt middag och fick med mig mamma ner till stallet för att plåta lite bilder. Banan är som sagt lite för tung men han gick fint ändå! Tråkigt att inte kunna träna "fullt ut" dock. Blir dock galen på att jag inte har ett bra objektiv. Får hålla mig, har planer på att köpa ett nytt när jag får tillbaka på skatten i sommar. Längtar redan, behöver ett bra med zoom som går över 50! Nu ska jag mysa ner mig med godis och orphan black, vilken söndag! 

Kommentarer
Postat av: my

Vill också kunna rida i t-shirt!!! :D

Svar: SÅÅ SKÖNT
Josäfin

2015-04-20 @ 18:46:11
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0