the nights and days fly by when I'm lost on the streets

 
Nämen hej, har jag en blogg?? Haha började fixa med min nya telefon och fastnade kan man säga. Shit när blev klockan så här mycket?! Jag som skulle redigera klart vloggar och skit. Satt istället och beställde hem skal och skyddsplast till telefonen, laddade ner alla mina appar och skaffade spotify. Ni vet, ny telefon nytt liv. Annars har jag tagit sovmorgon, sett serier, städat, gått med hundarna, varit i stallet och hängt på systemet inför valborg! Är så sjukt taggad på valborg!?! Galet vad kul jag kommer att ha! Så länge det inte börjar snöa. IGEN. SOM FÖRRA ÅRET. Hade influensa i en månad efter att ha stått halva natten i snöstorm utan jacka. Nej fy fan, iår hoppas vi på sol och varmt och fint. Ska hämta kallt vatten och hålla mig vaken tillräckligt för att kunna lägga Alesso-vlogen på rendering. Är ni taggade?? På att.. se mig och mina vänner .. dansa ?? och vara strandade i stockholm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0