funny how the years switch around the tears that way like I was seventeen

 
10 saker jag tycker om:
◆ Min kamera!
◆ Vänner, familj och djur! (amigo ibland haha)
◆ Serier!
◆ Sova är aldrig fel
◆ Festa är aldrig fel det heller
◆ Åka bil sent på natten och lyssna på bra musik
◆ Solnedgångar
◆ Bio
◆ Spontana påhitt
◆ Crop-tops
 
9 saker jag tycker mindre om:
◆ Bada i sjöar 
◆ Rasism
◆ Pyttipanna
◆ Homofober
◆ Vita kränkta män
◆ Nakna barn
◆ Dåligt behandlade djur
◆ Att städa
◆ Åka kollektivtrafik
 
 
8 bloggar jag läser: (klicka på namnet så kommer du till bloggen)
◆ Fanny
◆ Egoina
◆ Ida
◆ Josefine
◆ Norah
◆ Linn Ztrelin
◆ Sebastian
◆ Gabbi & Sharon
....och fler!
 
 
 7 saker jag vill göra i framtiden:
◆ Resa till australien
◆ Resa ännu mer
◆ Köpa en egen lägenhet
◆ Hitta ett nice jobb
◆ Tjäna pengar på blogg / youtube
◆ Kunna rida ut utan träns ordentligt
◆ Bo på ett loft i NY med nice människor
 
 
6 saker jag är rädd för:
◆ Hur dumma vissa människor är
◆ Getingar
◆ Att SD ska bli Sveriges största parti
◆ Sjukhus
◆ Vissa människors värderingar
◆ hajar
 
5 platser jag tycker om att vara på:
◆ I min säng med chips och dipp
◆ Huset hos valfri vän
◆ Stallet
◆ Utamlands i någon fin stad
◆ Stockholm
 
 
4 ord som beskriver mig:
◆ Jävligt rolig (om man frågar migsjälv)
◆ Alltid redo att hitta på saker
◆ Straight on - säger vad jag tycker
◆ Lätt att umgås med nya personer men aningen stel när jag inte vet hur mycket jag kan svära
 
3 saker jag ser fram emot:
◆ New York i höst!! 
◆ Alla andra inplanerade resor med vänner
◆ Flytta hemmifrån asap! 
 
2 bra filmer:
◆ PRIDE
◆ Perks of Being a Wallflower
 
1 bra låt:
 ◆ Matt Kaerney - "Heartbreak Dreamer"
 
 
-`' lista snodd från elin '´-

Kommentarer
Postat av: Josefine Pehrson

"aningen stel när jag inte vet hur mycket jag kan svära" hahaha, life

Svar: Hahahah största problemet i min vardag hahaa
Josäfin

2015-08-22 @ 21:55:38
URL: http://fantasias.blogg.se/
Postat av: Michelle Petersson

Roligt att läsa sådana här "faktan" om dig :D

Svar: Vad roligt att du tycker det! :D
Josäfin

2015-08-22 @ 22:55:56
URL: http://nouw.com/michellepetersson
Postat av: Louise

Roligt att läsa!!

Svar: TACK :D
Josäfin

2015-08-22 @ 23:16:17
URL: http://louiseamanda.se
Postat av: Lovisa Magnusson

Åh älskar sådana här listor :D

Svar: jag med hehe!!
Josäfin

2015-08-23 @ 08:58:06
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/
Postat av: gabz

bilderna +_+

Svar: TAACK :DD
Josäfin

2015-08-23 @ 09:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0