i broke my leg you laughed so hard and told my ambulance to stop at the bar.

Shit är typ bakis men kan omöjligt vara för jag körde och var nykter för en gångs skull. Är typ sympati-bakis med mina kompisar som skulle "ta en lugn kväll", yeah right. Elin som sa det gick istället all in på vin och gifte sig. Drunken night weddigt - fem av fem toasters. Vi hade grillkväll hon Felix alltså. Slängde hamburgare på grillen och sen slukade mina kompisar sista nubbarna från kräftskivan och några boxar vin (med hjälp från Linus & Felix) och sen var festen i full gång och vi rullade inte hem förrens sent på kvällen. Vill ni se det vackra bröllopet så vet ni vad jag heter på snapchat. "Elins Bröllop The Movie"; inte för att spoila men det slutar med att Max (brudgummen) däckar och vi hittar Elin dansande till Shakira med tre andra killar. Japp. Annars har jag jobbat idag ja, det var där jag började. Alarmet ringde och jag ba "åh nej vad jag känner mig bakis." but then I remembered. Aja, ska rida ut med Andrea ikväll, sova massor och kanske glo på fotboll. Den som lever får se helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Lät som en trevlig kväll

Svar: Verkligen :D
Josäfin

2015-08-23 @ 20:57:08
URL: http://megafistairpumprave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0