serier att se under pride

(detta skulle publiceras i lördags med fick inte tid att göra klart det!
but watch anyway bc tog hundra år att göra inlägget haha, enjoy!! ♥)
 
 
queer as folk - kult serie. just se it, it's amazing. ikoniska karaktärer!!
 
 
 Please Like Me - en av de bästa feel-good serierna. någonsin. PUNKT
 
 
 Faking It - två tjejer låtsas vara ett par, eller? lättsam humorserie u need 2 follow
 
 
In The Flesh - zombie-serie jag faktiskt gillar. favorit serie delux för att vara exakt.
 
 
 
Orange Is The New Black - obviously. episk, underbar och nått alla måste se.  
 
 
 Sense8 - latest obsession. netflix kan göra sina serier, just saying.
 
 
 
The Fosters - så viktig serie, borde följas av ca alla!! 
 
 
Shameless - fick nästan inte vara med för att jag fortfarande är arg för säsong 5. but 4 tho ♥
 
 
Orphan Black - ett mästerverk, du kan tacka mig efter att du sett den. varsågoda.

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - en alternativ hästblogg

As-awesome inlägg ju!

Svar: I KNOW, RIGHT?? :DDD TACKK!
Josäfin

2015-08-04 @ 23:14:49
URL: http://neapocalypse.se
Postat av: Saga

Alltså In The Flesh <3333 Önskar att jag kunde spola tillbaka tiden så jag fick se om alla avsnitten utan att veta vad som händer - DE ÄR SÅ BRA.
Hittade serien via din blogg också, kommer ihåg att jag till och med sjukskrev mig från skolan dagen efter bara för att jag var tvungen att se klart alla avsnitten utan paus... #serienördforlifeyessss

Svar: Alltså så bra serie! Kan vara det bästa jag sett, dog när den lades ner!! Kämpar fortfarande via tumblr för att får tillbaka den!
Josäfin

2015-08-04 @ 23:50:45
Postat av: Anonym

alltså shameless säsong 5... hemskt </3

Svar: i knoooooooooooooooooow
Josäfin

2015-08-05 @ 21:28:50
Postat av: Joanna

Måste kolla in! :D

Svar: DO IIIIIT :DD
Josäfin

2015-08-09 @ 12:15:11
URL: http://nouw.se/islandshasten

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0