serie-tips: life unexpected

 
För er som gillar familje-drama så har jag den perfekta serien för er! Har velat tipsa om den sen jag såg den men har aldrig hittat tillräckligt bra gifs. Men nu blev jag påmind om den så dessa crappy gifs får duga! Serien handlar om Lux som hamnat snett i foster-systemet. Nu letar hon efter sina föräldrar, inte för att finna den perfekta familjen utan för att kunna bli myndig i förtid. När hon sedan finner dem så tar hennes liv en oväntad vändning - aka Life Unexpected!! Så himla bra serie, och jag är inte jättemycket för drama ska jag säga då. Bölade typ igenom sista avsnitten! Serien fick bara två säsonger men slutet är perfekt, så även om jag önskat en till så slutade den precis där den borde. WATCH IT HERE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0