Söker ni en modern nh-blogg är ni välkomna hit!

 
Jag läser många NH-inriktade bloggar men läser få som tänker mycket som jag. De flesta är antingen bara "träna från marken och rida i skogen" eller så är det vanliga hästbloggar. Norah är väl den som jag inspireras av mest då hon rider mycket arbete på banan också som dokumenteras, men annars följer jag få bettlösa bloggar som rider och klär sig som andra bloggare. Missföstå mig rätt nu, älskar dessa bloggar också med mysiga bilder och sunda tankar. Men jag saknar någon riktigt färsprakande blogg att följa, som gääärna är bettlös. Jag rider i princip på precis som vanligt fast med halsring eller repgrimma. Hoppa banor, ut och rejsa i skogen och outfits i massor - precis som vilken hästblogg som helst egentligen. Emma tävlade ju i repgrimma här för något år sedan och är ju hur cool som helst (kolla in hennes blogg pls) och det är någon sådan som skulle vara så rolig att följa! Har ni några bra tips på bettlösa / NH bloggar? Alla tips är bra tips och känner ni till någon färgglad blogg där hästen rids med bett så släng in den med! Vill ha massor av blogginspiration! 
 
tipsar även om dessa:
♦ IdaNorah ♦ ThereseGabbi & SharonEmmaLinneaElvira

Kommentarer
Postat av: Sandra

Din blogg är så inspirerande och en av de bästa "alternativa" bloggarna! :D
Ska kolla in de du länkade, Emma, Norah och Linneas har jag redan koll på och läser med glädje! :D

Svar: Åh vad roligt att du tycker det :'D TACK!
Josäfin

2015-08-21 @ 15:08:07
URL: http://scoccosfideli.horseworld.se
Postat av: Matilda

Kanske lite fräckt att kommentera om sig själv. Men jag rider/kör alltid bettlöst. Rider både ut i skogen, hoppar och dressyr. Såklart alltid välmatchad till fotograferingar jag med haha :P Du har för övrigt lyckats pricka in alla mina andra favoritbloggar så jag har inte mycket att tipsa om!

Svar: Nej men go carzy!! Älskar folk som tipsar om sina egna bloggar :D
Josäfin

2015-08-21 @ 15:44:08
URL: http://thesevengames.horseworld.se
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fina bilder :D

Svar: TACK :D
Josäfin

2015-08-21 @ 15:57:53
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: gabbi

thanks duuuddeeeee du och amigo är episka du vet de va?? 👌🎈

Svar: NI OCKSÅ U KNOW THAT RIGHT??
Josäfin

2015-08-22 @ 18:47:09
Postat av: Olivia

haha the struggle när man själv vill rida bettlöst men har ingen egen häst </3

Svar: åh så jobbigt D:
Josäfin

2015-08-23 @ 14:03:54
URL: http://oliviaamira.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0