har man inget bättre gör man en dagens lista

• bilder från bättre tider när det inte var slask-halt och regnade en vecka innan jul •
 
Dagens mood: Just nu, döds trött. Men samtidigt taggad på att få sova till klockan nio imorgon.
 
Dagens planer för helgen: Sova massor (pga ledig!!) och ska ut och dricka vin med mina tjejer. Elin har ju kommit hem!
 
Dagens craving: Grillad kyckling! Vet ni hur hemskt när man är svinhungrig och halva kön ska ha grillad kyckling?? SÅ GOTT trodde jag skulle dö
 
Dagens udda: Personen som köpte vego-bröd och ett big-pack salami. Något udda kombo.
 
Dagens bästa: Fortfarande att en av medelåldersmännen på jobbet igår skulle berätta för alla att pepparkaka hette "pepper-cookie" på engelska, duktiii! Brukar skämta om att jag är dagis-ledare istället för receptionist, jag menar är jag inte där vet ingen hur man plockar fram frukost, inget kan ställa in sina saker ordentligt i diskmaskinen och när de ätit klart tror dom att slaken fungerar som papperkorg. Typ dagis alltså.
 
Dagens Sorgliga: Att det är please like me final ikväll, kommer gråta
 
Dagens suprise: Att Elin kom hem tidigare utan att säga något!! Eller ah hon kom hem igår men ändå!! Fast hon är sjuk så ingen vill träffa henne ändå.
 
Dagens hype: JUSTIN BIEBER BILJETTER GOLDEN CIRCLE!!!!! hahahh eller inte. Fick reda på att jag är ledig hela nästa vecka, bästa ju!! Ledig > Bieber
 
Dagens planer: Okej klockan är 7 planen är att sova men annars har den varit att jobba. Trivs så bra på mitt nya jobb ändå! Bara blippar in varor och är trevlig / pratar med folk. Idag har jag berättat för alla som köpt varm grillad kyckling att jag hatar dem. Okej inte riktigt så, men kanske är de är de värsta för att kycklingen luktar ännu godare när man är hungrig. En svarade "Ja du MMMM va gott det ska bli när vi ska hem och äta denna! " Jag ba nae u did not just do that
 
Dagens sämsta: Eller veckans sämsta more like, alla mina serier börjar ta slut ju!! Vafan ska jag göra nu då?? TIPSA!!

Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Härlig lista! Roligt med lite just nu-fakta :)

Svar: TACK :D
Josäfin

2015-12-17 @ 19:12:24
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/
Postat av: Tuva Björnwall

Den här listan är så kul att läsa! :D

Svar: TACK :DD
Josäfin

2015-12-17 @ 19:54:33
URL: http://nouw.com/fattagaloppen
Postat av: Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Dessa listor är alltid lika roliga att läsa :)

Svar: TAACK :DD
Josäfin

2015-12-17 @ 22:08:02
URL: http://ztinas.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0