i am tired of this place, i hope people change

 
Dagens mood: Svinsjuk. Vet inte ens vad som hände, var väl Elins (nu döda) engelska bakterier som reste sig från graven för att insjukna mig när vi åkte bil hem från Thorins. Nej men ursh, riktigt förkyld. Ursh, denna måste mördas innan det är nyår alltså. Fram men te och ipren!!
 
Dagens look: För att fortsätta på följade punk: trött, rinnande näsa och vattniga ögon. Ni vet barn som har alltid har snor under näsan och aldrig tar bort det?? Så känner jag mig. Konstant snorande. Var tvungen att dubbelkolla så att jag inte såg ut så på riktigt. Som tur vad gjorde jag inte det. 
 
Dagens gulligaste: En tant som hade ut massor av dumle-godis på golvet och två små killar som var inne och skulle köpa tuggumi hjälpte henne att plocka upp dom. Ibland får man tillbaka lite hopp på mänskligheten. 
 
Dagens bästa: Men all snö!! Ser ni så fint?! Var nästan avundsjuk på mamma som fick rida idag. Är sjuk och har jobbat till tre så är glad att jag slapp, men nästan..
 
Dagens tagg: Nyår. Okej, vi har inga planer, jag är sjuk (okej lär friskna men ändå haha) och skojar om att fira på donken. Nån som vill lösa detta problem så jag kan tagga helhjärtat?? Jag och ca minst 16 personer till jag ni väl klämma in??? Haha, nej men vadå vi planerar aldrig i tid. 
 
Dagens tips: Min Man Mugg!! Fick den av Elin i secret santa julklapp, hur episk?? Den är ifrån urban outfitters om ni vill ha en likadan. Ska ha den på mitt Receptionist-jobb och kolla på alla vuxna barn (kontorsnissar) som jobbar där och tror att allt jag kan är att fylla på deras kaffe. Vilket de förresten inte kan så det är ju inte direkt en förolämpning ens haha. "Du kan ju den" - allså jag har inte gått någon exclusiv kaffe-kurs jag bara använder mitt logiska tänkande. 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh vad jobbigt att bli sjuk, blä på det alltså! Men man kan ju inte annat än älska din Man Mugg! Föör härlig alltså! ;D

Svar: HUR EPISK??!? :DDD
Josäfin

2015-12-28 @ 16:58:24
URL: http://hlyrs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0