in turn of borrowing a perfect man i'm borrowing a broken love

 
Två bilder på ponnyn idag! Släppte han på banan och förväntade mig värsta explosionen (med tanke på att jag mestadels flög efter som en vante när vi longerade i fredags) men den enda som var svettig efter idag var nog jag. Galet vad rent ut sagt lat han var idag! Sen är han ju inte rädd för longerspöt på något sätt - vilket jag juförsig lärt honom att han inte ska vara men det var ingen hjälp idag när han inte svarade på någonting. Skulle gått in och hämtat en longerlina men hade lite tidspress så fick fortsätta jaga honom några varv. Aja, fina bilder när han stod still fick jag iallafall haha. Annars har jag varit dödstrött idag, blås-rädd hund är ju kul när det är storm vet ni. Så sov inte så mycket och har kollat ikapp lite serier. Fått nytt jobb har jag också, så det ska bli roligt! Är det lika fint väder imorgon blir det nog en ridtur, får se om jag vågar mig bort från banan eller inte bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0