mina objektiv;

 
Canon EF-S 24mm f/2.8 STM: Mitt senaste objektiv, perfekt för gatufotografering och att ta med på resor. 
 
Canon EF 50MM F1.8 STM: Ett av mina favorit objektiv, super lätt att bära med och jättebra kvalité på bilderna för ett billigt pris. 
 
Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 II IS: Fick med detta stor standard objektiv till min första kamera. Används sällan, mestadels innomhus tillsammans med en blixt.
 
Sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC: Mitt andra objektiv, prisvärt och ger klara bilder. Mitt är dock tyvärr lite trasigt och ger suddiga kanter.
 
Sigma AF 70-300/4-5.6 DG APO Makro: Mitt förra zoom objektiv. Har fungerat bra men ger ibland oskarpa bilder när man zoomar. Dog tyvärr i våras.
 
Canon EF 70-200/4.0 L USM: Mitt zoom objektiv. Jättesnabbt och bra autofokus, perfekt för att fota hästar / andra föremål i rörelse längre bort. 

Kommentarer
Postat av: Linn

Ge mig. Ge mig. Ge mig. Ge mig. Ge mig. Ge mig. Ge mig. Ge mig. Ge mig. Ge mig. Ge mig. Ge mig. Tack.

Svar: #1 recomend!! :D
Josäfin

2015-12-27 @ 22:50:08
URL: http://lozt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0