pull it together, cause you got a girl and she thinks it's forever.

 
Bjuder på dagens fulaste snapshot. Alla ah iallafall den jag är med på haha. Vet ni?? Jag fick behålla alla mina tänder!! WOHO, mest för att du kan jag äta ordentligt hos mormor ikväll haha. Hade för starka rötter så de lagade tänderna istället. Nice. Amigo blev longerad idag, det gick bra. Inte superpigg men inte heller ofräsh. Får väl vara nöjd. Förutom med vädret då, det blåser fan storm. Imorgon ska jag iväg och fota Emma och hennes nya islandshäst - ska bli spännande!! Men först - mat och cheesecake hos mormor med två vänner!

Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Vilken fin häst! :)

Svar: tack :D
Josäfin

2015-12-10 @ 18:38:39
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0