tb 2015 #sommar

vår lilla filip tog äntligen studenten!! så vi firade honom och han däckade tills vi tog vårt A game och väckte honom. 
 
löshoppade amigo, sjuka ponny han hoppade allt
 
åkte och hälsade på tilda och red ut en sväng!
 
åkte till spanien och firade midsommar!
 
bråvalla!! we meet again
 
anti fyllde år och sen skinnydippade mina alkoholpåverkade vänner medan jag vaktade. och fotade.
 
pirrie fyllde år och jag tvingade henne se glad ut med en födelsedagshatt
 
alex var framme och fotade vår gula outfit!
 
sara och thea var med i stallet!
 
vi drack hundratals drinkar på fridays och jag låtsades som att jag inte skulle jobba dagen efter
 
årets bästa dag - pride!!
 
erika och caspian joinar 20 ligan
 
hängde här ca varj kväll
 
sara & thea var med och fotade, jag ramlade av
 
thea fyllde år och vi firade massor (med att spöa henne i bearpong)
 
martin fyllde år, jag kastade glitter på alla och lyckades komma in på krogen när jag såg ut som på bilden ovan. med DHs glasögon och utsmetat glitter
 
ronja fick en bil och vi fotade elin bc hon var i need av en ny profilbild
 
vi stydre kräftskiva. det var episkt och anti eldade nästan upp placet
 
firade elins födelsedag i förskott med tekniska museet och fridays i stockholm
 
hawaii fest för hela slanten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0