the truth runs wild like a tear down a cheek

 
Så här mysig vad min morgon! Mötte upp Fanny i stallet och red ut en sväng, får passa på när sällskap finns att få liksom! Vi skrittade ut en sväng i den fina morgonsolen (alltså klockan är typ tio men solen går ju upp då såå haha). Väldigt mysigt, så nu är hela dagen öppen! Får se vad som hittas på. Igår var jag Frida & Fredrik och handlade sista julklapparna, så nu är jag 99% klar! Har bara en som måste slås in innan jag är klar. Sedan efter en sväng hem för att slå in klappar och (i mitt fall) redigera en vlog så bjöd Filip in till tacos. Så vi åkte iväg igen, käkade tacos i mängder och sedan snackades det massa skit innan vi åkte hem. Så vi får se vad idag blir för något, funderar på att dubbel-vlogga denna vecka eftersom att gårdagens egentligen skulle komma upp i söndags men eftersom att vi kom hem klockan två så var det redan försent. Vi får se vad som händer helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0