wishlist 2015

 
• recovery cream • klänning svartkuddfodral • klänning glitterBINGE • brickaTRXYEmartini-glasdiamantklack • drink-glassko guldklackrepgrimma
 
Kom på typ tre saker jag önskade mig i julklapp och alla frågar non-stop så har suttit och letat upp massor av fint. För tillfälligt är mina höst & vinter klackar spårlöst försvunna så ett par snygga skor med klack hade inte suttit fel! La upp två stycker jag tycker är snygga ovan men det behöver nödvändigtvis inte vara dem, men gärna samma modell och klack runt 10 centimeter. En ny grimma att rida ut med letade jag ju efter under sihs-mässan men hittade ingen. Vill ha en stelare repgrimma som passar för uteritterna, gärna en brun, märket double diamond. Sedan recovery krämen som jag fått testa som sample och älskar - alltså skulle det inte sitta fel med en hel tub alltså haha. Annars önskar jag mig flytta-hemifrån-saker, udda heminredning och annat kul. Älskar ananaser och ananas motiv!! haha. Även kläder och annat smånördigt och roligt, kanske nyårsklänning? La upp två snygga ovanför. Vad önskar ni er i julklapp?? Kanske kan ge mig tips, hatar att önska sig pengar ju!

Kommentarer
Postat av: Emma -Merakibeauty.se

härliga bilder :)

2015-12-02 @ 11:13:49
URL: http://merakibeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0