year in music a lá jossanamigo

 
Kan vi bara ägna ett blogginlägg åt att mina tre mest spelade artister var Maskinen, Norlie & KKV & Silvana Imam? Under hela året har jag lyssnat mest på dessa tre (fyra?) svenska artister - jag som inte ens brukar gilla låtar som sjungs på svenska i vanliga fall! Tur att jag sumpade den grejen iallafall. Grymma artister allihopa, alla borde kolla in deras sidor på spotify och lägga till en låt eller tio i sina spellistor! Haha, hade bara maskinen låtar och en silvana imam-låt som mest spelade låtar, lyssnar jag ens på annat?? Så himla kul grej tho, year in music med spotify. Ni kollar in vad ni lyssnat mest på detta år HÄR! Har vi samma grymma musiksmak eller helt olika? Skriv vilka ni fick bland kommentarerna!
 
 
mina fyra mest spelade låtar

Kommentarer
Postat av: gabbyyyy

det går inte att klicka på länken? :(((((

Svar: NUUU GÅRE
Josäfin

2015-12-08 @ 08:55:17
URL: http://leggohouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0