and I can't stop 'til the whole world knows my name.

some of the lastest instagrams @jossanamigo
 
Hejsan hoppsan. Idag har jag spelat in en vlog, försökt baka kakor, vait i stallet (där allt är is inklusive paddock och allt då det är runt 7+ och allt smälter) (alltså omöjligt att göra nptt utan att bryta benen av alla inblandade) och varit barnvakt åt mormor, vilket betyder att vi varit och handlat. VIlket inkluderar mormor som äter en näve vindruvor mitt i butiken för att se om de är kärnfria och mormor som försöker sno en happymeal leksak från ett barn på mc'donalds eftersom att Tindra (vår hund) skulle gilla leksaken. Livet. Var också inne med mormor på systemet och den griniga tanten i kassan bad såklart om mitt leg för att se att mormor inte langade. "Men varför leggar du inte henne??" frågade jag och kollade på mormor. Och det var min dag. Blev visst ett inlägg om det iallafall haha!

Kommentarer
Postat av: Amanda & Lilleman

Hahahahaha mormor 😂😂😂

Svar: hahahah ja hon är lite.. speciell haha! :D
Josäfin Andersson

2015-02-19 @ 19:51:03
URL: http://bagheeraomalley.blogg.se
Postat av: josefine

härliga bilder!

Svar: TACK :D
Josäfin Andersson

2015-02-20 @ 13:50:39
URL: http://dylanjosefine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0