godmorgon!

 
Hej! Fick värsta febertoppen igår på jobbet och efter att vi ätit hemma som somnade jag typ. Började se the flash men tror jag somnade någonstans mitt i haha. Lyckades också somna med håret i en knut och ser ut som e-type idag. Fint. Aja, men idag är det torsdag!! Vilket inte i sig inte är mer kul än att det är the 100 ikväll men mest för att det är fredag imorgon. Efter jobbet vankas pizza, vin, bio och sen inflyttningsfest! Perfekt fredag ju. Och nu sitter ni alla där och ba "OMG SKA NI SE FIFTHY SHADES OF GREY" hahahahh NEJ. Fy fan sånt har jag inte tid med. Ska på premiären av woman in black 2 för fan. Så taggad, kan det bli fredag typ nu eller??

Kommentarer
Postat av: GoForFit

Åh! Vad heter typsnittet på andra bilden? :D

sv: Haha, tack ^^

Svar: texten är en bild, men tror att den är skriven med ritplatta eftersom att inga bokstäver följer ett mönster :)
Josäfin Andersson

2015-02-12 @ 09:31:09
URL: http://goforfit.se
Postat av: Ida - foto & häst

FIFTY SHADES ÄR JU BÄÄÄÄÄÄÄÄSTTTTTT!!! och åh the woman in black 2, vill med seeeee! dock går den inte här på bio, så surt, men den går i en annan stad inte så långt bort, får åka dit hehehe, men skriv om den var bra sen!!!

Svar: Nja, nej verkligen inget i min smak. Woman in black 2 tho, fett värd att se på bio tho! Var typ som ettan men med en lite segare story. Bio-ljudet dödade i jumpscaresen!! GALET
Josäfin Andersson

2015-02-12 @ 09:53:47
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0