i'll be as honest as you let me, i miss your early morning company

 
Så tredje dagen med uppstigning halv 6 på morgonen. Menar tidigar mornar för mig har varit att gå upp 8 för att åka mot jobbet klockan 9, detta är som att gå upp mitt i natten. Gud litteraly gråter för att det är så tidigt, eller nej förresten han är inte ens vaken då. Ska jobba imorgon också tydligen, jag som tänkt fixa nya bilder IGEN. Aja jobb går väl före antar jag, need money to travel this spring. Övriga saker jag gjort idag är att slåss med skrivaren (nu omdöpt till SKRIVARJÄVEL) och vänta på att få plocka ur nästa lass disk från maskinen. När jag åkte hem så missade bussen infarten till Örsundsbro och chaffören märkte inget förrens jag gick fram och sa till. Vanligtvis när detta händer jublar jag för att alla brukar släppa av mig vid busshållplatsen 2 minuter från min hus men denna vägrade!! Blev så arg, du har redan fuckat up vafan gör detta för mig!! Sen istället för att bara svänga in i Örsa och släppa av folk så vänder han och kör motorvägen tillbaka till avfarten han missade!! SÅ IRRITERANDE. Och lite roligt för han visste inte hur han skulle köra från fel håll så jag fick guida honom. Om han hade dåligt samvete att han inte släppte av mig och bad om ursäkt 100 gånger? Svar ja. Synd att alla inte är lika snälla och godhjärtade som mig. Så ja, nu ska vi iallafall äta, SÅ GOTT, SÅ HUNGRIG. Sen serier och sova pga. ska upp snart. Iallafall det var min dag, hur såg era ut? Hoppas den mest spännande händelsen inte är att bussen kör fel, ni förtjänar bättre hahaha.

Kommentarer
Postat av: Anna Fotografi

Älskar din bloggdesign :D

Svar: Åh taack :DD
Josäfin Andersson

2015-02-04 @ 21:09:30
URL: http://aannab.webblogg.se
Postat av: Sofia

Ja så gott var det :D

2015-02-05 @ 00:38:10
URL: http://byfia.com
Postat av: Amanda & ridtravaren Lilleman

haha men åååååhhh...!! hatar att åka buss öht...
Själv har jag åkt pulka idag ✌️

Svar: Åh jag med, buss är det värsta med allt. ÅHH MEN VAD AVIS JAG BLIR, är också pulkasugen!
Josäfin Andersson

2015-02-05 @ 18:10:08
URL: http://bagheeraomalley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0