mummified my teenage dreams. no, it's nothing wrong with me?

 
Langar fler gamla bilder. Satt och kollade igenom massor igår, vissa är ju faktiskt rätt så fina. Idag har jag gjort våfflor till frukost och nu sitter jag och äter en nutella-semla till the Fosters (hoppas ni ätit semlor idag annars blir jag ledsen!! ... och om ni inte gillar semlor hoppas jag iaf att ni fått nått annat gott bakverk). Har varit ute och ridit en sväng också, tog en öron-bild men dessa sommarbilder var mycket härligare än slasket och isen haha. Gick helt okej, lite hoppig och pigg. Dock så var det mesta av ridvägen is så han fick inte springa av sig ordentligt, lite drygt och lämnade mig med en över-hypad ponny. Blev arg på han ibland eftersom att han inte fattar att man inte kan skena på is så slängde ut honom att pulsa i snön, så han var trött iallafall sen. Imorgon är det jobb, är så galet trött även fast jag tagit det lugnt hela dagen. Skönt att det bara är en dag den här veckan iaf, så jag kan gå tillbaka till att vila och kämpa mot min förkylning haha. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Super fina bilder :)

kan glädja dig med att jag både har både bakat och ätit semlor idag haha!

Svar: TACK! och åhh vilken lyx med hembakade! :D
Josäfin Andersson

2015-02-17 @ 21:13:03
Postat av: ida foto. ♛

omg så fantastiska bilder, sommar <33333333

förstår oxå när man blir sur när hästen utsätter båda för livsfara, man bara ursäkta men vill du att vi ska dö???? :):):):):) hahaha

Svar: JA får dampppp ba märker du inte att du knappt kan gå här utan att halka TROR DU DU KAN GALOPPERA HÄR VAH
Josäfin Andersson

2015-02-17 @ 21:30:30
URL: http://idanilssonphoto.se
Postat av: Boel

Grymt fina bilder! Krya på dig :)

Sv: Visst är den! Grymt gjord, verkligen :D

Svar: Tackar :DD
Josäfin Andersson

2015-02-18 @ 11:48:42
URL: http://boelish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0