i'll take your best and your worst to feel my heartbeat burst

 
Åh herre vad slut jag är. Skriver då detta igår kväll tho men var jävligt trött då med. (nu med??) Aja, hade ett riktigt bra nyår med alla favoriterna! Vi hade tjej-middag med hemgjord-pizza och kolatårta hos Michelle och sedan drog vi ned till lokalen och inväntade gänget. Kvällen var asbra och gick i rekordfart och sedan sent in på natten fick vi lite små-kaos som fick mig på sämre humör men shit happens! Sedan har vi idag städat städat städat och ärit pizza med film. Mys!! ... och ännu mer mys hade det varit om jag inte skulle upp och jobba haha. Här är mina top-moments of nyår 2014;
 
Jag, Anna & Pelle ÄGDE på beer-pong. Vi var enda laget som tog oss till final (det vart sent och alla slutade spela i vå turnering) så alltså så vann vi. Jag var otroligt chockad över hur amazing jag var, kanske ska bli min nya karriär i livet - professionell beer-pong spelare.
 
Vi fick med alla på en gruppbild - som Martin det här året inte förstör genom att hoppa in framför den!! SCORE
 
Två av mina kompisar hookar up och jag hoppar runt dem och sjunger högt med i anaconda. "vafan gör du??" "NEJ VAFAN LÅT INTE MIG FÖRSTÖRA STÄMNINGEN!"
 
Jag är på dåligt humör och ska gå och lägga mig. Filip och Simon ser att jag är på dåligt humör och ska trösta/muntra upp mig. Jag råkar kliva på en glasbit som jag rycker ut foten utan problem samtidigt och gör ingen deal av det. Sen får jag en gruppkram av dem och tänker; fan vilka underbara vänner jag har!! Dock förstördes det momentet rätt snabbt då vi sedan upptäckte att jag stod i en blodpöl från det där minimala såret haha. Hur man förstör stämningen liksom haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

More pics!!!

2015-01-02 @ 23:38:35
Postat av: Josefine Pehrson

HAHAHAHA JOSÄFIN - THE COCKBLOCKER?????

Svar: Hhaha that's my name!!
Josäfin Andersson

2015-01-05 @ 13:42:46
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0