RIKTIGA MÄN SVÄLJER

 
Igårkväll, blev utgång för att visa Evelina uppsala! Hade feber och skulle jobba idag så tog det lugnt och drog hem lite tidigare. Första som händer är att vi hamnar i krig med några losers som ståt på övervåningen p¨å centralen och spottade ner på folk. Ronja fick en loska på sig och det började bråka innan jag kom. När vi står där så kommer ännu en loska som splashar ner på marken bredvid oss så Evelina ställer sig och skriker på det att det inte är så svårt att hålla käften stängd. Självklart kan inte jag hålla tyst och skriker "JA VAFAN, RIKTIGA MÄN SVÄLJER" jätte högt på centralen. En gammal risig gubbe tyckte att det var otroligt roligt och kunde inte sluta skratta, känns bra att jag kan göra någon glad iallafall även fast vi sen hamnade i en riktig fight med tre killar som var ca 3 äpplen höga hhaha! 
 
Väl inne på interpool har vi det jättebra! Nån random lämnar sin mobil på vårat bord och självklart tycker jag att det är en lysande idé att ta en superful selfie och sedan bara lägga tillbaka mobilen, se bild ovan hahah! Väl därinne drogs den legendariska kuk-klubben igång igen, med mottot "kika, känna köra - om den är förliten, därifrån". Do not ask. Funderade ett tag om jag verkligen skulle lägga upp bilderna på bloggen heh, men känner att ordet måste avdramatiseras lite. I övrigt en jättebra kväll trots feber! Får se hur de andra mår idag tho hahahahahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0