so would you feel the same or would you walk away?

 
Okej, börjar dagen med att upptäcka att jag glömt mitt smink hemma hos Michelle??? ALLTSÅ VA? HUR NEJ URSH. Ni som träffade mig på jobbet idag, I'm so sorry. Efter jobbet spenderades dock kvällen med godis, film och cheesecake som mormor skickade med (mormor, du är bäst!!). Och nu (igår) ska jag sova. Att jobba och ha en blogg kan suga för att jag inte gör särskilt intressanta saker på jobbet och får lite tid till hästen men att jobba, ha en blogg och en vän som är på besök från norrköping gör verkligen bloggen lidande. Har inte ens hunnit redigera nyårsbilderna?!?! Är så ur game att jag inte ens tog en bild från ikväll och slänger därför upp en till nyår-från-min-mobil-bild. Aja, håll ut tills på tisdag!! Då är jag ledig och kan samla styrka igen. Ska försöka få upp nyårs-bilder imorgon (idag. på morgonen, innan jobbet. typ) om jag orkar. Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0