i could make you feel like the queen of the world, but i won't cause you're full of imperfections.

 
Tillbaka till verkligheten nu då! Två super-mysiga dagar med mina små cupcakes, vin och en å en annan shot. Väderet var värdelöst bara, så tråkigt att vi inte ens kunde gå till vattnet. Men vi roade oss ändå genom att göra ingenting så som bara vi kan. Var uppe jättelänge, grillade hamburgare, snackade massor av skit och obligatorisk sanning eller konka där bland annat Felix fick motionera i kalsonger, Elin fick lukta på allas fötter och ranka dem från bäst till väst och jag skulle "springa runt kvarteret i bara morgonrock" men eftersom att vi var ute i skogen slutade det med att jag sprang och skrek som en galning runt huset likt den ryss/kommunist jag kände mig som i Felix pannband och min stora mystjocktröja (haha). Good Times. Så sad att det inte blev så många bilder!! Brukar alltid ha en hel drös. Skyller på att det regnade 75% av tiden. Aja, nu ska jag iväg på bio. Lev som det inte finns någon morgondag liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0