just finish what you started so we can do it again.

 
Vaknade, skjutsade mina föräldrar till flygplatsen, åt nudlar och hängde sen hemma hos Ronja med Thea & Elin. Snackade skit, planerade inför sommaren och badade lite. Såå fint väder. Dåligt ridväder dock, varmt som tusan och mycket flugor. Skulle skritta ut en sväng men blev inte mycket skritt då ponnyn taktade ca hela ridturen. Var mycket mygg och flugor så var väl förståerligt, sen hade jag panik av att det var ett myggmoln runt mig så var väl inte bästa stödet heller haha! Aja. Börjar jobba imorgon, så otaggad man kan bli. Sofie ska rida Amigo ett par dagar nu när mamma är borta och jag jobbar 6-7 dagar i veckan framöver, känns skönt. Då får Amigo komma ut och jag slipper ha dåligt samvete. Ska redigera lite vlogg och sen se serier innan jag lägger mig. 

Kommentarer
Postat av: Camilla Danielsson

åå vad underbart. har ni pool hemma =)?

2015-07-01 @ 22:15:30
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/
Postat av: Kimmey :)

Kul att få planera sommaren :)

2015-07-02 @ 04:01:12
URL: http://bimbolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0