my keys were lost and my morals came up missing

some latest @ jossanamigo instagrams
 
Livet. Nädå, nu ska vi inte vara sånna. Eller jo kanske, ska ju faktiskt jobba alla dagar fram till den 24. ALLA DAGAR!!! Får kanske klaga och längta lite tills 24 juli då vi drar till Elins stuga. Fick byta min enda lediga dag så jag kunde åka dit, så kanske inte ska klaga. Pengarna rullar in som de ska iallafall haha. Har jobbat idag, var lugnt och skönt till skillnad från igår. Skönt för har lyckats få Michelles bråvalla-slemhosta. Mysigt när man pratar med kunder och plötsligt får en hostattack hahaha. Sen blev det stallet och häng med mina vänner. Åt godis och såg igenom allt bråvalla material och zoomade in på folks fula miner. Underhållning på hög nivå. Idag ska jag försöka rida ut en sväng och vädret tillåter, har även mysiga planer med Sara och Thea på hästfronten, ska bli spännande! Är i sånt behov av nya bilder, ska kanske försöka ragga upp fotograf nu helgen om jag lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0