paper towns

 
Så igår såg vi paper town, sån mys film! Ev spoilers may appear! Gillade att hela konceptet var att bygga upp en kärlekshistoria för att sedan bara riva ner det till marken. Där jag ett tag ville slå huvudpersonen i huvudet med en spade då, för det hela "jag har ju åkt ända hit för dig, love meeeeee". Men jag förlät honom. Älskar filmer där man liksom vill känna sig som en i gänget, deras inside jokes osv är ju halva grejen. Roligt uppbyggd, sköna karaktärer och bara härligt helt enkelt. Nej men sevärd mysfilm. 

Kommentarer
Postat av: Alice

Vill verkligen se den!! Läste boken för någon månad sedan, tyckte om den, tvingade några vänner att läsa den och förhoppningsvis ska jag se filmen med dem i veckan. :D

Svar: Se den! Mina vänner som läst boken gillade den också :D
Josäfin

2015-07-27 @ 14:31:50
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se
Postat av: Boel

Jag läser aldrig om böckern, men papertown har jag läst om två gånger...
Ska se den på fredag och jag är sååååååååååå *fortsätter i typ någon minut* taggad!! :D

2015-07-29 @ 11:43:57
URL: http://musicwithboelish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0