the first to take the drink, the first to hit the scence and you make all the guys stumble into walls

 
Så trött idag. Igår åt vi tacos och drack vin hos Ronja innan vi nästan somnade - känner att det är dags för en ledig dag snart kanske?? Söndag är iallafall en smärtfri jobbdag, bara fyra timmar och dessutom jobbade jag med Isabelle idag! Alltid trevligt och tiden flög fram. Fick sen hela eftermiddagen ledig, Alex frågade om jag ville ha hjälp och jag sa att han var hennes haha! Så han fick komma ut i skogen en sväng idag så både han och Alex var nöjda (hoppas jag, har inte hörn något förutom att Alex överlevde haha!). Så kom hem från jobbet, var rastlös och ville hitta på något i en halvtimma innan jag satte mig framför datorn och sen har jag varit hur seg som helst. Ska sova tidigt och sen är det bara fem dagar av jobb kvar innan jag blir ledig och vi drar till stugan! 

Kommentarer
Postat av: Lina Green

Jättefina bilder :)

Svar: TACK :D
Josäfin

2015-07-19 @ 18:02:37
URL: http://linagreeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0