TYPICAL JOSÄFIN & AMIGO

Simba vill inte gå in från hagen och springer runt. Personen som ska rida simba jagar runt och jag pratar med Amigo:
Person: Vad gör du?
Jag: Jag bara berättar för Amigo att om han någonsin gjorde såhär så skulle jag lämna honom här ute själv utan mat och vatten tills nästa dag och om han inte kom springande till mig då så skulle han få stå här en natt till. 
 
Amigo har varit jättejobbig under en uteritt:
Jag: Hallå, tror ni att om jag hoppade av i skogen.. och knöt Amigo runt närmaste träd.. och lämnade honom där ett dygn.. Skulle han fatta att jag var jättearg då??
 
Innan ett riskabelt ridpass:
Jag: Amigo, om du kastar av mig i diket idag. Då får inte du några morötter på resten av året.
 
Amigo rymmer ifrån sin box och försöker smyga förbi Alyssa:
Jag: Amigo. Om jag var du skulle jag backa tillbaka nu. Ja jag skulle inte gå längre.
Alyssa: *biter amigo i örat*
Jag: Mmm sa ju det.
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahaha vet inte vem som är bäst, du eller Amigo ;)

2015-07-14 @ 17:06:26
URL: http://oliviaamira.blogg.se
Postat av: therese - tlhorses.se

haha så skön!!

2015-07-14 @ 21:22:43
URL: http://tlhorses.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0