i would give you a crown, made from the promises for better life.

 
Sara & Thea skickade snaps på att dem åt frukt och choklad. Så jag snapade och frågade när jag skulle vara där och fick svaret "kom över". Just saying, säg aldrig sånt till mig på skoj. I'm never kidding. Så åkte dit och hängde, såg misfits och åt frukt. Istället för att packa till summerburst som är imorgon. Är typ sämst i världen på att packa. När vi åkte till amsterdam började jag packa när Anti skrev att de åkte för att hämta mig nu och när vi åkte till spanien förra vintern så hängde vi hemma hos Elin och när klockan var ett på natten så sa jag att jag måste hem och packa nu för vi ska åka om fyra timmar. Seriöst, måste get my shit together hahaha. Aja det löser vi imorgon för nu ska jag se pretty little liars, tjaoooo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad gott det ser ut! :D

Svar: sååå gött!
Josäfin

2015-06-14 @ 10:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0