i've seen the truth in another light, this is everything I never wanted to be.

1. Hur gammal är du? 20 bast

2. Vad har du för skostorlek? 40

3. Brukar du skratta för dig själv? Ja jag är en så jäkla klantig och awkward person. + att jag är svinrolig

4. Vilket är ditt favoritnummer? 3 eller nummer 10 tror jag fast har nog egentligen inget

5. Vad var det senaste du åt? godis. don't tell mum.

6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Ljusrosa!

7. Hur är vädret just nu? Borde vara sommar men är inte sommar (eller jo haha är i spanien såklart det är sommar)

8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Mamma säkert, pratar inte så mycket i telefon annars

9. Vad är det första du ser hos det motsatta/samma könet? Hårfärg och frisyr på båda faktiskt! Blir väl så för att jag lätt får komplex för mitt eget haha
 
10. Tv eller dator? Dator alla gånger i veckan

11. Favorit TV-program? Just nu? iZombie. Klart bästa serien som rullar just nu.
 
 
 
12. Har du några syskon? Poyo.

13. Längd? 180, visste ni att jag ses som ett jätte i tibet??
 
14. Hårfärg? Just nu ska det vara rött med blond ombre

15. Ögonfärg? Gröna och bruna

16. Använder du kontaktlinser? Nej perfekt syn här alltså (jk dom glömde bort mig på ögonmottagningen, ska ha glasögon)

17. Favorit högtid? Får jag nämna bråvalla som en högtid? Är så taggad så bestämmer att jag får det. 

18. Favorit månad? Juni! Sommaren är påväg och massa kul (särskilt detta monsterjuni)

19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Nja väldigt sällan

20. Vilken var den senaste filmen du såg? JURASSIC WORLD OMG THE FEELS

21. Favoritdag på året? Julafton, klart mysigaste dagen på året iallafall!

22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Skulle jag säkert inte vara, men varför skulle jag vilja är frågan haha

23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Jag kan knappt stå på ett ben hallåå

24. Kramar eller kyssar? Ew how about don't touch me

25. Choklad eller vanilj? CHOKLAD!!!!!

26. Har du tattueringar? Inte än mina små cupcakes, inte än

27. Vad lyssnar du på just nu? Forever the Sickest Kids

28. Är du kär i någon kändis? Nja skulle väl vara Dylan O'Brien eller Holland Roden tho
 
 
 
29. Vilka böcker läser du just nu? Just nu läser jag sista house of night boken!

30. Piercingar? Öronen men inte fan använder jag örhängen

31. Vad gör du just nu? Ligger i solen och steker. lol nej ligger säkert i skuggan och klagar på att det är lökigt

32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Smörade popcorn! (tror jag svarat på denna fråga förut och trodde det stod nutellapopcorn, besvikelsen när det stod naturella)
 
33. Hundar eller katter? Hundar, är typ rädd för katter

34. Favoritblomma? Ormöga (den hade ni inte kunnat gissa va??)

35. Har du blivit påkommen att göra något du inte får göra? Räknas den gången Michelle gick och vände på vägskyltar och fick oss jagade av vägverket???

36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Ja det har jag! Fyra för att vara exakt tror jag allt

37. Har du älskat någon nångång? Skulle väl vara mina vänner och min familj då

38. Vem vill du träffa just nu? EVELINAAAAA miss that bitch so much!
 
39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja självklart! Mina bästa vänner just nu är en blandning från högstadiet och från gymnasiet! (som nu alla är vänner med varandra för att jag alltid drar ihop folk och ba "jag gillar er alla så nu ska vi alla umgås")

40. Har du någon gång skjutit med en pistol? Räknas en vattenpistol? Sköt med pilbåge en gång och hela klassen backade ut ur rummet så kanske är vist att inte be mig skjuta med pistol

41. Gillar du att flyga med flygplan? Älskar att flyga flygplan! (och om inte sitter bredvid någon med breda axlar som tar över halva ditt space dvs)

42. Höger eller vänster-hänt? Jag är högerhänt!

43. Hur många kuddar sover du med? Tre just nu

44. Saknar du någon? EVELIIIINAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: Divorce your horse

Roligt att få veta lite mer om dig! Måste även erkänna att det är skönt att jag inte är den enda som gillar iZombie ;D

Svar: Sååå bra serie ju! Är helt fast :D
Josäfin

2015-06-17 @ 10:49:26
URL: http://divorceyourhorse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0