she curses and kisses and talks while she listens.

Hur gammal är du? 20 bast faktiskt. nice.
Är du besatt av någonting? Serier. Frågar ni mina vänner eller häst kanske de svarar att jag är besatt av att fota dem, vem vet haha.
Är du rädd för blod? Nja, brukar vara ganska strong på den biten. Sprutor däremot..
Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart tror jag! Sen kanske rosa. 
Vilken är din favorithögtid? Julen är alltid mysig, familjen samlas och bara umgås hela dagen! 
Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Spanien kanske, värme skulle inte sitta fel! Är ju där om 2 veckor ;)
Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Oj, det var en svår fråga. Tror inte jag har någon sådan plats faktiskt.
Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kylskåp? En kanna kallt vatten, parmesanost, pasta, Chips & dipp hehe
 
 
Vem är din favoritkändis? Holland Roden (teen wolf), Dyla O'Brien (teen wolf), Hayley Williams (paramore), Emma Watson (harry potter) med flera!
Vad är du på för humör just nu? Trött som en zombie, men det beror nog på att det är morgon haha.
Vilka världsdelar har du varit i? Tror jag varit i alla förutom australien! (och antarktiskt osv då haha)
Snarkar du? Är alltid förkyld så det gör jag säkert haha
Hur går du helst klädd? Svarta sköna jeans och någon skön tröja. Eller kjol och croptop.
Vilket stjärntecken är du född i? Vattuman (31 januari)
Vilket är ditt favoritgodis? Allt som innehåller choklad eller lakrits
Vilken är din favoitaffär? Primark, Forever 21 och BikBok tror jag!
Vad köpte du senast? Ett par nya svarta jeans för att jag endast har ett par hela byxor kvar - vilket var mina jobb-byxor haha.
 
 
Hur många gånger har du flyttat? En gång. 
Är du en morgon- eller kvällsmänniska? Helt klart en kvällsmänniska, dagen börjar inte förrens klockan är tio.
Vad har du i din väska? Plånbok, parfym, deo, hårborste, hörlurar och kapsylöppnare
Var lägger du din mobiltelefon när du sover? På laddning vid datorn.
Är du blyg? Väldigt sällan. 
När flög du senast? När vi flög till Amsterdam den 12 maj!
Har du någon tatuering? Nope, eller inte än iallafall...
Har du några husdjur? Två fluffiga hundar och en häst med adhd!
Vill du gifta dig? Nja pass på den va
Var växte du upp? Enköping, tack och lov tog jag mig därifrån hehe 
Vilka är dina största svagheter? Godis. Äta. Mat. Har inget stopp haha.
 
 
Har du, eller har haft, något smeknamn? Alla kallar mig Josse eller Jossan. Martin kallar mig Bertsson.  
Vad shoppar du helst? Kläder!! Och BH:ar, så roligt.
Vilken är din favoritparfym? Vem vet
Vad sover du i? Underkläder
Tycker du om att fika? FINNS DET NÅGON SOM INTE GILLAR ATT FIKA
Dricker du kaffe och isåfal vilken sort? Nej, har försökt lära mig dock men nej.
Hur ofta städar du? När mamma blir arg haha
Leva nu, längta eller minnas? Leva nu?? 
Drömresemål? Australien!
Framtidsdrömmar? Rik och känd och gör skillnad i världen. 
Vilket blir ditt nästa köp? Det får framtiden avslöja, hoppas på typ godis. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Förrän inte förrens, haha varför stavar så många fel på det ordet? x) Kul med listor :)

2015-06-05 @ 22:26:20
Postat av: Elin

Hej, kan du göra en header till mig ? Snälla känner att min blogg måste fräschas upp lite och det skulle var grymt om du kunde fixa en header.

Svar: Har tyvärr inte tiden att göra gratis headers! :/
Josäfin

2015-06-05 @ 22:30:01
URL: http://www.elinstrom.horseworld.se
Postat av: Lydia Elstig

Roligt att läsa:)

Svar: taack :D
Josäfin

2015-06-05 @ 23:41:48
URL: http://lydiaelstigs.blogg.se/
Postat av: Boel

Himla roligt att läsa :D

Svar: TACK :D
Josäfin

2015-06-06 @ 08:19:01
URL: http://boelish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0