börjar dagen med en lista.

1. Vem/vilka är din bästa vän? En jävla massa. F6, Fredrik, Filip, Anti, Thorins mm. 

2. Vad har du för skostorlek? 40. (wtf vem bryr sig) (feel free att skicka skor till mig??)

3. Brukar du skratta för dig själv? Är så jävla rolig, klart jag gör. Särskilt när jag skriver roliga tweets eller saker.

4. Vilket är ditt favoritnummer? 3 eller 10. idk. 

5. Vad var det senaste du åt? En nutellabrownie. Don't tell mum. (frågar hon åt jag sallad) 

6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? En vit krita. Ni vet en sådan där motherfucker som inte syns på pappret men ändå finns i alla fkn förpackningar. (fråga inte varför) (tänkte svara osynligt bläck men det gick ju åt skogen direkt hhahaha).
 
7. Hur är vädret just nu? grått.

8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Anti aka rockbottom tror jag. Vet inte varför, tror det var när jag sa att han skulle ringa för att han skulle se hur min mobil såg ut när han ringde. Hahah det står "rockbottom" och sen är det en ful bild. Har fula bilder på alla som ringer, då skrattar man och är glad när man svarar. Men iaf enligt mobilen var det Minna men hon svarade inte när jag och Fanny var fast på donken och ville ha skjuts hem tre på natten.
 
9. Vad är det första du ser hos en person? Håret. 

10. Tv eller dator? Dator alla dagar i veckan. 
 

11. Favorit TV-program? TV program eller serie?? Enda tv-programmet jag ser nu är ninja warrior med pappa.

12. Har du några syskon? Yess Poyo den lilla motherfuckern.

13. Längd? 180 centimeter, hög som en skyskrapa och ser ner på alla haha.

14. Hårfärg? Just nu någon form av brun/orange/röd?? wtf

15. Ögonfärg? Grön/brun.

16. Använder du kontaktlinser? Nope, behöver inga. Eller vem fan vet, skulle få glasögon när jag var liten men dom gav mig bara en lapp jag skulle ha för ett öga i några månader och sen glömde dom mig. tack.

17. Favorit högtid? Julafton och nyår!!

18. Favorit månad? Juni!! Festivaler, skolavslutning (ok men) och sommar!

19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? En gång när jag var jättesjuk så ville jag ha tomatsoppa. Men tomatsoppan i kylen var möglig så jag la mig ner på golvet och typ grät i en kvart. Men sen hittade jag en oöppnad och omöglig så sen vare ok igen.

20. Vilken var den senaste filmen du såg? Hangover 3. Life goals är att ha en sån utekväll. 

21. Favoritdag på året? Julafton kanske. Alltid en mysig dag. 

22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Har aldrig provat, men det tror jag inte. Vet att jag inte är för blyg för att säga åt någon att jag inte vill gå på dejt. Och att de borde hoppa ner för ett stup. Naken. Och landa på kaktusar. 

23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? lol nej har ett fuckat balanssinne.

24. Kramar eller kyssar? ew
 

25. Choklad eller vanilj? CHOKLAD ÅH VA GOTT (käften livmoder du har redan fått en nutellabrownie!!) 

26. Har du tattueringar? Nej inte än. Inte.. än...

27. Vad lyssnar du på just nu? Just nu Maskinen. Och fall out boy. Bråvalla, take notes.

28. Är du kär i någon kändis? Kanske har en crush på Dylan O'Brien och Hollan Roden. bland annat.
 
29. Vilka böcker läser du just nu? Inväntar att få läsa sista house of night böckerna av Minne hehe *hint hint minna*

30. Piercingar? Nope. Skulle vilja ha tho. 

31. Vad gör du just nu? Sitter på månen och fiskar. 

32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Alltså smör och salt men va du kan ha nutella på popcorn?? OMG  
 //edit: ok lol såg nu att det stod naturella. min hjärna var inställd på choklad hahahah //

33. Hundar eller katter? Hundar. Livrädd för katter sen jag blev anfallen och kattfan åt upp min hand. Har fortfarande ärr. Både på handen och i hjärtat. 

34. Favoritblomma? Ormöga. Så jävla weird i know. 

35. Har du blivit påkommen att göra något du inte får göra? Ibland kommer mamma på mig när jag äter mat mitt i natten och en gång blev vi jagade av vägverket för att vi vände på skyltar. Eller ah Michelle vände på skyltarna men vi alla sprang så partners in crime. 

36. Har du en bästa kompis som är en kille? Eller som är en tjej? Båda ser du väl ovan?? 

37. Vem vill du träffa just nu? EVELINAAA ska åka och träffa vår grottis på fredag me so happy.

38. Är du fortfarande vän med folk från skolan? YASS håller ihop med mitt högstadie-gäng och de från gymnasiet jag känner att jag vill hålla kontakt med. Vilket är de flesta men ändå haha! 

39. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nej fan skulle råka skjuta av mig en tå eller nått.

40. Gillar du att flyga med flygplan? JAAAAAAAAAA minus att benutrymmet är gjort för dvärgar och hobbitar, får blåmärken på knäna.

41. Höger eller vänster-hänt? Högerhänt. 

42. Hur många kuddar sover du med? 3.

43. Saknar du någon? Nje inte riktigt. Skulle kunna skriva Fredrik men han var ju hemma i helgen så nu är jag trött på honom tills nästa gång han kommer hem haha! 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda & ridtravaren Lilleman

HAHAHAHAHHA döööööör ang nutella-poppisarna. Det står ju naturella!

Svar: HAHAHAHHAHAH FAIL DELUX var för sugen på choklad tror jag ahahahaha
Josäfin Andersson

2015-03-05 @ 13:43:26
URL: http://bagheeraomalley.blogg.se
Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney! - ・゚♥ ✞

JAG HAR OCKSÅ 40 I SKOR! lol bäst <3

Svar: hahah stl 40 sisters!!
Josäfin Andersson

2015-03-05 @ 17:21:42
URL: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0