i could be an accident but i'm still trying. that's more than i can say for him.

- evelina & lennon -
 
Alltså har så mycket bilder just nu. Två saker som ger mig panik: när jag inte har några nya bilder alls att publicera. Och när jag har hur mycket som helst bilder att publicera. Vilket i-landsproblem egentligen men vill liksom inte kväva er med bilder, känns som det jag skriver faller bort lite då. Sen vad jag nu ens skriver om vette fan eftersom att jag bara rullar på med mitt liv och ser på serier. Kanske skulle försöka att skriva något ordentligt inlägg om något viktigt då och då. Viktigare än den här texten iallafall, ville bara kika in och säga hej och godnatt. Ska jobba imorgon och nu ska jag se på Buffy. Vi hörs och ses, ta hand om er. 

Kommentarer
Postat av: ♀ THE REVOLT ♀

hahaha aa verkligen ett I-landsproblem ;) naaemen jag förstår vad du menar. Att ha inga bilder är frustrerande och att ha hur många som helst är förvirrande haha xD

Svar: Haha så dåligt problem egentligen tho! skönt att det inte bara är jag ;)
Josäfin

2015-03-11 @ 10:59:36
URL: http://TheRevolt.blogg.se
Postat av: Emelie Andersson

Ja.. Förr hade jag brun utrustning till mitt fullblod. Som var brun. Såååå tråkigt. Bytte ut allt läder mot svart, tror jag har nåt brunt schabrak kvar bara. Nu när jag har svarta hästar så känns det lite mer befogat med brunt, speciellt en ljus brun färg, så det blir helt klart en brun sele! :) I och för sig svårt att matcha brunt läder, om man vill ha ett annat träns eller så, man måste verkligen veta vilken typ av brun det är. :/ Men med den selen följde ett träns också, som tur är!

Svar: Ja det är väl det enda, att det är jobbigt om man vill matcha med sadeln! Men tror lätt att du ska ha brunt särskilt om du har svarta hästar :D
Josäfin

2015-03-11 @ 12:46:59
URL: http://workinghorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0