i only keep myself this sick in the head cause I know how the words get you {off}

latest instagram @ jossanamigo
 
Jobb helda dagen! Ni vet hur jag brukar klaga på att inget händer på jobbet och att allt jag gör är att plocka ur diskmaskinen och vänta på att tiden ska gå? Ångrade redan allt klagande när jag idag fick sitta och skriva pärmregister haha. Fatta, pärmregister?? Jag gick inte 3 år på estet för detta. Skämt åsido så åkte jag sen hem för att göra pastagratäng. Har taggat hela veckan och tror ni inte när jag väl kommer hem (efter att ha gått och köpt pasta endast för det här) så har Poyo tagit all mjölk och all bacon?! Alltså hon är ju orsaken till all ondska!! Mamma löste problemet (som vanligt haha) och sen har jag sett på iZombie och gjort en liten design till Elin som börjat blogga på nytt! Klicka in på hennes blogg HÄÄR

Kommentarer
Postat av: Li

JA DU KOLLAR OCKSÅ PÅ DEN SERIEN SÅ JAG ÄR INTE HELT ENSAM. BÄSTA SERIEN BTW

2015-03-26 @ 20:14:14
URL: http://nouw.com/lithuresson
Postat av: Li

ojojoj fel inlägg lite pin

Svar: hahah var det menat till the 100 inlägget?? :DD
Josäfin

2015-03-26 @ 20:14:48
URL: http://nouw.com/lithuresson

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0