magic number 3

Name 3 Schools You Went To

1. John Bauer
2. JB
3. Grillska

(lol)

 

Name 3 Things In Your Wallet
1. Galet jävla mycket mynt
2. För lite pengar
3. Biobiljett från 100 år sedan

 

Name 3 Things You Always Wear
1. Underkläder 
2. Top Shop jeans
3. Tröjor 5 storlekar förstora

 

Name 3 Things You Do When You Are Really Stressed
1. Stress?? 
2. Gråter
3. Äter kanske men det gör jag när jag inte stressar också

 

Name 3 Favorite Places To Shop
1. Primark
2. Forever 21
3. Bik Bok

 

 

Name 3 Places You Go On A Daily Basis
1. Mitt rum
2. Kylskåpet
3. Stallet

 

Name 3 Things You Like To Do
1. Fota
2. Se på serier och gråta
3. Sitta på tumblr

 

Name 3 favorite fruits:
1. Jordgubbar
2. Kiwi
3. Vindruvor

 

Three Things That Scare You:
1. Är helt orädd come @ me
2. Ok är rädd för getingar & hajar
3. Att människor jag bryr mig om ska må dåligt

 

Three Things You Are Wearing Right Now:
1. Svart tjocktröja jag fick av Evelina
2. Top Shop jeans
3. Space-platå-skor

 

 

Three of Your Favorite Bands or Musical Artists:
1. You Me At Six
2. Paramore
3. The Cab

 

Two Truths and a Lie (in no particular order):
1. En gång skrek jag "riktiga män sväljer" högt på centralen åt någon som spottat på min vän.
2. Hamnade i slagsmål på krogen.
3. Sprungit ner för gatan utan tröja på flykt från en geting.

 

Three PHYSICAL Things that Appeal to You:
1. Pengar
2. takvåning i stan
3. Snygga kläder

 

Three Places You Want to go on Vacation:
1. London
2. New York
3. Amsterdam

 

Three things you want to do before you die:
1. Flytta hemifrån
2. Vara jävligt rik
3. Get ut en bok

 

bilder från 2013

Kommentarer
Postat av: Sara Fryk

Tack detsamma du!! :)

2015-03-12 @ 11:40:33
URL: http://www.nouw.com/sarafryk
Postat av: Amanda & ridtravaren Lilleman

haha se på serier och gråta är typiskt mig.

Svar: Hahah standard!
Josäfin

2015-03-12 @ 15:14:55
URL: http://bagheeraomalley.blogg.se
Postat av: Michelle Petersson

Vem brukar fota när du rider?:D
kram

2015-03-12 @ 22:04:49
URL: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0