so many kids but I only see you and I don't think you notice me.

 
Kom hem efter en jobbdag och slogs av två tankar. 1: "OMG JA DET FINNS MAT KLAR HEMMA FY FAN VA GOTT" och nummer 2 "VAFAN VEM HAR INTE PLOCKAT UR DISKMASKINEN SKA JAG BEHÖVA GÖRA DET NÄR JAG KOMMER HEM HALV SEX SOM OM JAG INTE REDAN GJORT DET HELA DAGEN". Men mest det första kanske, för det var kyckling med cashewnötter och ris. Och det var veckans arbetspass. Så lamt, inget cashflow här inte. Gråter en smula men bara en smula för i helgen ska vi ner till norrköping och hälsa på Evelina. Så imorgon ska jag försöka fixa lite inlägg, coloringen på bilderna i förra inlägget kanske? Kanske en vlog och kanske försöka fixa nya bilder. Vi får se vart livet för oss. 

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ・゚♥

sv; jag har också tänkt på det! Finns jättemånga hoppryttare, dressyrryttare etc på instagram som helt random en dag ba "idag red jag utan träns" typ (fast på engelska dåå)

2015-03-04 @ 19:27:58
URL: http://neapocalypse.se
Postat av: Jessica

Kan du ta bort min kommentarer för jag har inte skrivit dom!! 😱

2015-03-11 @ 12:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0